המונח cra הוא ראשי תיבות של "תוכן, מחקר וקהל". זהו אחד הקורסים הפופולריים והיעילים ביותר לשיווק דיגיטלי אוטומציה.
במדריך זה נסקור את כל מה שאתם צריכים לדעת על יצירת קורס אוטומציה של שיווק דיגיטלי. החל משלבי האסטרטגיה והתכנון ועד לביצוע הקורס שלכם והוראתו לתלמידים שלכם.
קורס cra הוא תוכנית הדרכה מקוונת שעוזרת לכם ללמד את התלמידים שלך כיצד להשתמש בכלי אוטומציה של שיווק דיגיטלי. הוא מיועד לעסקים שרוצים שהעובדים שלהם יהיו מסוגלים ליצור, לספק ולנהל תוכן ביעילות.
הצעד הראשון ביצירת קורס cra אוטומציה של שיווק דיגיטלי הוא להחליט מהי הנישה שלכם. תהליך זה יכול להיעשות על ידי הסתכלות על הקהל שלכם, היעדים העסקיים שלכם, וכיצד אתם רוצים לעזור להם להשיג את המטרות הללו.
השלב הבא בתהליך הוא פיתוח רעיון לקורס שמתאים לנישה שלכם. אתם צריכים שיהיה לכם איזשהו רעיון לפני שאתם יכולים להחליט איזה סוג של תוכן ייכלל בו וכיצד הוא יהיה בנוי.
כיצד ליצור קורס CRA יעיל
יצירת קורס אוטומציה של שיווק דיגיטלי יכולה להיות מרתיעה עבור חלק מהמשווקים. זה יכול להיות קשה לדעת מאיפה להתחיל ובאילו צעדים לנקוט.
ראשית, עליכם להגדיר את המטרה הסופית של הקורס שלכם. האם זה מיועד ליחידים או לצוות, מהי תוצאת הלמידה, מהו ציר הזמן וכמה זמן זה ייקח.
לאחר מכן, עליכם לשקול כיצד אתם רוצים למכור את הקורס שלכם. האם הוא יימכר על בסיס מנוי או רכישה חד פעמית ומהן אפשרויות התמחור השונות שאתם רוצים להציע ללקוחות שלכם.
לבסוף, עליכם לשקול איזה סוג של תוכן ייכלל בקורס שלכם והאם יהיו משאבים נוספים זמינים לאחר הרכישה, כגון תבניות ותיאורי מקרה.